FactaeThe Factual News
sante20 %Epidemiological studies show a 20% decrease in heart diseases

Fruits and vegetables confirmed as cardiovascular protectors in study

Regular consumption of fruits and vegetables significantly reduces cardiovascular risks.

Published 6sem1 sourceupdated 4j
Lire en français
15s

The fact

Epidemiological studies show a 20% decrease in heart diseases.

Nutritionists recommend integrating these foods into a balanced diet.

Click the link to read an article on the topic:
Explore this topic
What if you saw the whole news differently?Factae cross-checks hundreds of sources worldwide to keep only the fact, no opinion. Explore the front page.
Follow topic →
Auto-synthesis from 1 media source · identified on July 1, 2026
Back to home
Discover

Read more

All sante →